酒井沢菜ʔ•̫͡•ʔ

яόόϻ
иüϻ৳୧r 3012
cʱᵘᵕ̈♡

Una Furtiva Lagrima - Izzy

      A single furtive tear

一颗隐密的泪珠

  from her eyes sprang:

从她眼中涌落
  Of those festive, young girls

那些满是活力的年轻女孩
  envious she seemed to be.

竟成了她心之所向
  What more need I look for?

我还在奢求什么?
  What more need I look for?

我还在奢求什么?
  She loves me! Yes, she loves me, I see it. I see it.
她爱我!是的,她爱我。我感受到了,我感受到了
  Just for an instant the beating of
尽管只是一瞬,我听见
  her beautiful heart I heard!
从她那高贵美丽的心脏传来的跳动的声音
  And my sighs became as one
我的气息便立刻
  fleetingly with her sighs!

同她的叹息融为一体
  Her heart beating, her heart beating to hear,

她心脏在跳动,听见她心脏在跳动
  our sighs confounded as one...

我们的叹息,融合
  Heavens! Yes I could, I could die!

上帝!是的,我可以,我可以死了
  More I can't ask, I can't ask.

我别无所求,别无所求
  Oh, heavens! Yes I could! Yes I could die!

上帝!是的,我可以,我可以死去了
  More I can't ask, I can't ask.

我被无所求,别无所求
  Yes I could die! If I could die of love.

是的!若我为爱而死,我死而无憾!

评论

© 酒井沢菜ʔ•̫͡•ʔ | Powered by LOFTER